مانست

مانست

مانست

مانست

قیمت گرمایش از کف

هزینه گرمایش از کف چقدر است؟

هزینه های گرمایش از کف می تواند برای پروژه های کوچک از 30 پوند شروع شود و برای پروژه های بزرگتر از 10،000 پوند افزایش یابد. هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد ، از جمله:

 

سیستم گرمایش از کف که انتخاب می کنید.

اندازه اتاق شما.

قدمت ساختمان شما.

با در نظر گرفتن و تصمیم گیری خوب ، سیستم های گرمایش از کف یک گزینه عالی برای صاحبان خانه است زیرا آنها گرما و راحتی را به طور مساوی توزیع می کنند.

 

گرمایش از کف به دو دسته تقسیم می شود: سیستم های برقی و آبی. در یک سیستم گرمایش از کف کف برقی ، که معمولاً به عنوان سیستم خشک شناخته می شود ، مجموعه ای از سیمها در زیر یا داخل کف نصب می شوند ، جایی که خروجی گرما توسط یک ترموستات کنترل می شود.

 

گرمایش از کف کف ، که به آن سیستم مرطوب نیز گفته می شود ، آب داغ را به لوله ها در سراسر کف ، متصل به دیگ بخار یا پمپ حرارت می رساند. تجزیه قیمت را می توان در جدول زیر مشاهده کرد:

 

هزینه گرمایش از کف - مقاوم سازی در مقابل ساختمان جدید

نوع گرمایش از کف کفش مواد جدید یا نوسازی شده هزینه کار زمان اتمام کل هزینه گرمایش از کف

برق بازسازی شده 3،600 پوند + 480-- 720 £ 2-3 روز £ 4،000-4،500 پوند

ساخت جدید الکتریکی 2100 پوند + 240 پوند - 480 £ 2 تا 2 روز 2،300 پوند - 2،600 پوند

آب 9000 پوند + 1200 £ 1،680 £ 1،680 £ 5-7 روز £ 10،000 £ 11،000 £

آب جدید ساخت 4،800 پوند + 960-1440 £ 4-6 روز 5،500-- 6،500 پوند

نمودار قیمت نمونه برای یک خانه 60 متری با نرخ ساعتی پیمانکار 30 پوند

 

قیمت گرمایش از کف برای فیلم فویل الکتریکی از 50 پوند در متر مربع شروع می شود ، به استثنای ترموستات. برای سیستم آب گرم ، می توانید 40 per برای هر متر مربع پرداخت کنید ، به استثنای شارژ اتصالات و خرید تجهیزات اضافی.

 

بازار کیت هایی از 165 پوند برای ساختار آلومینیومی 140w / m² ارائه می دهد ، از جمله ترموستات برای خروجی کنترل شده گرما و سنسور دمای کف.

 

اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های گرمایش از کف هستید ، GreenMatch برای کمک به شما اینجا است. شما می توانید با پر کردن فرم سریع در بالا ، حداکثر 4 نقل قول دریافت کنید و به زودی با ما تماس بگیرید. فرم رایگان است و خدمات دیگر هیچ گونه تعهدی ندارند.

 

در راهنمای ما بیشتر بیاموزید

 

هزینه نصب گرمایش از کف چقدر است؟

هزینه گرمایش از کف چقدر است؟

انواع تجهیزات گرمایش از کف

آیا گرمایش از کف کمتر از رادیاتور است؟

تامین کننده مناسب گرمایش از کف در انگلستان را پیدا کنید

هزینه نصب گرمایش از کف چقدر است؟

هنگامی که نوبت به نصب می رسد ، هزینه های گرمایش از کف می تواند تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار گیرد:

 

نوع پوشش کف

حالت دارایی

نوع گرمایش از کف

هزینه مواد بیشتر است و به دنبال آن شارژ تاجر. هزینه های پیمانکار می تواند از 200 تا 300 £ در روز باشد ، و این به طول مراحل نصب بستگی دارد.

 

عواملی که بر هزینه ها تأثیر می گذارند

عایق بندی با کیفیت بالا و ترموستات از فاکتورهای مهمی هستند که بر هزینه گرمایش از کف تأثیر می گذارند.

 

آنها با توجه به مدل و اندازه املاک متفاوت هستند ، اما شما می توانید انتظار داشته باشید که بین 100 تا 200 £ هزینه کنید. عایق به سیستم کمک می کند تا عملکرد گرمایی بیشتری را توزیع کند. ترموستات زمان خروجی گرما را تنظیم می کند.

 

تخمگذار لوله ها برای سیستم های کف مرطوب در یک ساختمان جدید که نیازی به برداشتن کف کف قدیمی نیست ، آسان تر خواهد بود. در صورت بازسازی خانه با نوع برقی ، هزینه گرمایش از کف برای مواد ارزان تر است. بیایید نگاهی به هزینه های نصب در زیر بیاندازیم.

 

نصب و راه اندازی خانه نوسازی شده

هنگام در نظر گرفتن بهسازی منازل ، گرمایش از کف یک پروژه عالی برای بازسازی است. اتاق های یک نفره یا حمام ها برای گرمایش از کف کف به خصوص در یک پروژه کوچک نوسازی بسیار مناسب هستند.

 

اگر نمی توانید اندازه دقیق پروژه خود را پیدا کنید ، همیشه توصیه می شود اندازه کوچکتر را خریداری کنید و در صورت تمایل یک حصیر اضافی اضافه کنید که از ترک در مناطق گرم نشده محافظت کند. با این کار از گرم شدن بیش از حد غیر ضروری در اتاق جلوگیری می شود.

 

یک کابل کابل شل برای یک اتاق 4.5 متر مربعی می تواند از 290 پوند شروع شود.

 

هزینه گرمایش از کف مرطوب در یک ساختمان بازسازی شده در هر مترمربع حدود 150 پوند است ، به استثنای کارگر که ممکن است 6-7 روز طول بکشد.

 

نصب ساختمان جدید

هزینه های گرمایش از کف می تواند با توجه به تمام هزینه های مرتبط طاقت فرسا باشد ، اما برخی از سیستم های الکتریکی یک راه حل مناسب و مقرون به صرفه برای ساخت جدید است.

 

قیمت متوسط ​​هر مترمربع می تواند از 35 پوند شروع شود و نصب آن تا دو روز طول می کشد. با این وجود ، استفاده از گرمایش از کف کف برقی که در کل ساختمان نصب می شود منجر به قبض های بالای برق می شود.

 

سیستم های کف گرم آب گرم بسیار مناسب تر برای خانه های جدید است. هزینه یک سیستم مرطوب می تواند بیش از 80 پوند در متر مکعب باشد که بیش از دو برابر مقدار آن در مقایسه با سیستم کف کف الکتریکی است.

 

هزینه گرمایش از کف چقدر است؟

هزینه های جاری آب برای گرمایش از کف به عوامل مختلفی مانند تولید کننده اصلی سیستم - انواع دیگهای بخار یا پمپ های حرارتی بستگی دارد.

 

مزیت بزرگ نصب آب گرمایش از کف ، هزینه کمتری برای کارکرد است. استفاده از یک تراز مناسب کف می تواند دمای جریان مورد نیاز را 20٪ کاهش دهد. داشتن سیستم در حال اجرا

اطلاعات بیشتر درباره این نوشتار مبدأبرای اطلاعات ترجمه بیشتر، نوشتار مبدأ لازم است

ارسال بازخورد

پانل‌های کناری

سابقه

ذخیره‌شده‌ها

مشارکت

محدودیت نویسه حداکثر ۵٬۰۰۰ نویسه است. برای ترجمه بیشتر، از دکمه‌های پیکان استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد